Hanımlar merhabalar. Eğitici köpekçik almaya karar verdim kupon bonus vs hepsini kullandığında 189a düşüyor fiyatı nw1 de iyi mi yoksa pahalı mı e bebeğin Şubat indirimini mi beklesem yoksa. Birde kullananlar gerçekten fuzuli birşey mi yoksa abartıldığı kadar var mı