Umay_ doğru aslında. Bizim zamanımızda dediğiniz yer sadece sıkıntı çünkü daha 5-6 yıl oldu babam bırakalı tavukçuluğu 😊 yani 15-20 yıl öncesi olsa herşey değişirdi belki ama .. ben içinde olup gördüğümden biliyorum. Hormonlu yem yiyorlar , 2 defa aşı yapılıyor büyüyene kadar, hasta olmasın diye. Pirelenmesin filan diye de bazen üstlerine ilaç atılıyor kanatlarına yani. Veteriner her hafta gelip kontrol ediyor. Ölen illa ki oluyor alıp inceliyor dışarda içini filan. Bende bu şekilde büyüyen tavuktan yedim , bizim kendimize yeme hakkımız vardı büyüttüğümüz için. Birşey olmadı. Ama Beyza piliç ten bahsediyorum. Diğerlerini bilmiyorum. Ve şuan Banvit var ondan alıyorum markette. İçim rahat değil fakat bebeğim seviyor