incinin_annesi1 Merhaba hanımlar 2 aylık bebeğimin uykuları çok bölük bölük beşiğini sallamayı kestimmi hemen gözlerini açıyor ne gecem belli ne gündüzüm acaba uyku eğitimi yapanlarınız varmı bu aylarda yada ne ile başa çıkıyorsunuz😔
Buselifs incinin_annesi1 Uyku eğitimi için cok küçük bence salla dur yöntemi var arastırın bakın o şekilde deneyin zamanla düzelir belki atak sürecindedir. 2.ayda benım bebegım de öyleydi sürekli salladım