biradamavisi elini emmesine engel olmamamız gerekiyormuş. Bende elini emdiğinde hep çekiyordum ama bu çocuk için ileride problemlere neden oluyormuş. Yetişkinlik döneminde oburluk,güvensiz bağlanma, aşırı sahiplenme ve bağlılık eşya obje veya aile bireylerine temel güvensizlik gibi bir çok sorun yaşarlarmış o yüzden engel olmayalım. 1 bucuk yaşına kadar bıraktırılması gerekiyor tabi ki