Asyaca Arkadaslar bebeğim emmedi hic hep sağdım sağdıkca sütüm arttı bebeğim cok içmiyor 3 saatte bir 90 cc -100 cc gece dha az ve sağdıgım sütleri hep buzluğa attm 150 cıktıysa 50 sini biriktirip buzluğa attım ve cok fazla süt var oda icmedigi icin cünkü cok istahsız ben onları atmaya kıyamıyorum sütüm kesilir diye korkudan sürekli sağdım bana fikir veirrmsnz cöpe gitsin istemiyorum bağıslamayı düşündüm ama bilemedim ek gıdaya gecmedkk 3 aylık daha ayrıca hic dondurulms süt vermedim ya icmezse diyede korkuyorum hepsi bosa gitcek birde 3-6 ay saklama kosulu yzıyo derin dondurucu da acaba tam kaç 3 mü 6 mı
Bmom Asyaca yaklaşık 20-30 poşeti lavaboda çözdürdum çöp oldu 5 aylığız asla içmedi oğlum 10 gün sagdim sadece doğumdan sonra sütüm çoktu dondurucuya attım ara ara cikartip vermeye çalıştım içmedi sonra bir baktım tadı değişmiş hepsini attım 3 ay oldu bence 3 Aydan fazla tutmayin
incikusunannesi Asyaca 6 ay boyunca saklanabilir, yogunbakim hemsiremiz yoğurt mayalayabilirsin demişti tabi kaynatmadan.
Merve59 Asyaca biyerde okumuştum bi doktor 6 aya kadar saklanabilir demiş. Bence yeni sağdıklarınızın hepsini buzluğa atıp buzluktakilerden eritip içirin. Hem tarihi geçmiş olmaz. Keşke benim de birikmiş olsa sütlerim 😐 3 buçuk aylık kızım sürekli sağıp biberonla veriyorum en son mastit oldum bide işe başladım etkili sağamıyorum yarı yarıya düştü sütüm. buzluğa çok az biriktirdiğim sütleri de içirdim 😐 fazla sütün zararı olmaz dert etme. Eski tarihlileri önce içir bence 😊
incikusunannesi Asyaca çok sanmıyorum ama zaten anne sütünün tadı normal süt gibi degil, ben buzluktaki sütleri biberonla veriyorum çıkartıp, paketlerim azaldi süt zaten azalıyor aylar geçtikçe maalesef.
Bmom incikusunannesi tadını biliyorum zaten benimkiler artık demir gibi kokuyordu tadı değişmişti bozulmuştu yani 3 ay ömrü dedi doktorumuz bebeğimde içmediği için döktüm 5 aylığız şuan
Deletedmom5284 Hepsin içirdim ben hamileyken başladım sağmaya derin dondurucum var orada 1 seneye kadar dayanıyor, 10 ay makineyle 2 ay elimle sağdım, hiç ziyan etmedim
Bmom Deletedmom5284 1 sene mi 😑 nerde yazıyor dediğiniz şey yapmayın Allah aşkına 1 sene çok isterse kutuplarda olsun
avaredolaniyorum Asyaca buzlukta 3 ay muhafaza edebilirsiniz, çözüldükten sonrada 24 saat içinde tüketilmesi gerekir. Tadı buzluktan çıktığı için değişebiliyor bazı bebekler içmek istemeyebilir ama onun dışında anne sütü kullanım tabi ki hele ki üç aylık ilk sütlerinizde vardır ne kadar değerli.
Merve59 Asyaca benim kızım da 3 saatte 70 80 cc anca içiyor. Çok iştahlı değil yani minicik hala midesi. Ama buzluktan çıkardığım sütü içiyo yani problem çıkarmıyo 😊