Merhaba kizlar park besigi 6 aylik kizim icin almistim let go.dan,aldigim teyze torununa almis ama hic kullanilmamis sevmemis torunu gercekten de sifir gibiydi sadece cantasini atmis teyze,malesef benim kizim da hic sevmedi 4 ya da 5 kere yatmistir simdi hamak almayi düşünüyorum o yuzden satiyorum ben teyzeden 200 liraya almistim 150 liraya verebilirim kargoyu ben karsilarim ama fiyatta dusemem daha fazla çünkü inanin hic dogru duzgun kullanmadik.Yatak da almistim ama onu vermeyi düşünmüyorum diger beşiğine koyacam.Buradan resim atamadim ama mail adresim melike.ekinci88@gmail.com buradan ulaşabilir isteyenler resimleri de atarim onceden.Ozellikle cok fazla seyahat edenler icin katlanıyor cok rahat taşınır.Bursa Gemlikte oturuyorum bu arada😊