Cnsrdndr10 Merhaba anneler kızım 5.buçuk aylık oldu nasıl aktiviteler ile onu oyalayabilirim fikri olan yazabilir mi lütfen 🥰
TheBaby Cnsrdndr10 Şimdi renkli balonları aldım şişirdim. Kurdeleler ile biraz yükseğe astım. Altınada kızımı koydum. Şu an çılgınlar gibi oynuyor🤣 Pet şişelere mercimek fasulye falan koyuyorum onlarlada oyalanıyor bayağ.
Turuncu-al Kilitli poşet içine biraz su biraz renkli pul boncuk düğme ne varsa koyup mama sandalyesinin üstüne yapıştırıp dokunmaya çalışıyoruz.ses çıkaran oyuncaklarla oynuyoruz.ayna karşısında beraber dans ediyoruz 😅gibi gibi