Grip ve boğaz enfeksiyonu geçirdik hala tam geçmedi aslında antibiyotik verdi doktor bu arada kızım 10 aylik. 2 3 gün önce kulak arkasında 2 tane beze gibi birsey olduğunu fark ettik bugün sağlık ocağı doktoruna gösterdim boynuna doğru bir tane daha var dedi 3 tane yani. Enfeksiyona bağlı lenf bezleri şişmiş olabilir dedi perşembe KBB ye götüreceğim ama içim içimi yiyor suan başına gelen var mı kötü birsey mi internette abuk subuk şeyler yazıyor iyice moralim bozuldu 🤦♀️