Snmadr 20 ağustosta sezeyanla doğum yaptım kanamam 20 gün sürdü az az gelmesiyle 22.gün bitmişti 2 ayı geçti olmadım nasıl olacak ve doğumdan 1 hafta sonra dikişim için doktor çağırmıştı gittim yarama baktı gönderdi kadın doğumada gitmelimiyim
Eslina0908 Doğumdan sonra bir yıl adet olmamak normal hele ki emziriyorsanız bu süre daha da uzar. Ben 10 ay sonra oldum ilk adetimi kızım 15 aylık hala düzensiz oluyorum 🌸
Kocakgiller 1yıl +4 günle şuan yorum yapanlar arasında rekor bende sanırm henüz hiç adet görmedim 😊🥀 bekliyor muyum hayır istiyorum muyum hayır 🤣 sanırm o sancıyla bebiş bakmak haliyle zor olabilir🙈