Nur1804 Bebeğim 6 aylık, gece emmek için çok sık kalkıyor. Mama vermeyi deneyceğim ama mamahazırlamak cok uzun geliyor, ben hazrlayana kadar uyancak uykusu dağılcak gibi geliyor, varmı pratik bir yolu
melodininoglu Nur1804 yanına termosla sıcak su. Bir şişeye kaynamış soğumuş su. Biberon kaşık mama. hepsini köy başucunda. Suyu ilistirip mamayı koy. Bitti gitti 🤭
ogretmenanne38 Nur1804 ben termosa tam bebeğin içeceği sıcaklıkta suyu koyuyorum mamayi biberonu suyu baş ucuma koyuyorum sizde öyle yapabilirsiniz 😂
denizesintim17 Nur1804 evet ben de çözümü böyle buldum gündüzden şu kaynatıp kenara koyuyorum mama yapacağım zaman cezvede biraz isitiyorum elimle kontrol ediyorum mamayi koyuyorum hayirli isler😂
-Yasminnn_75_ Nur1804 Ben geceden demliğe su koyup kaynatıyorum oğlum uyandığında Hemen ısıtıyorum ılık bir şekilde biberonu mamayı suyu koyuyorum daha kolay oluyor
H-M Nur1804 mama yapmak için kocamı kaldırıyorum 😀 o mamayı yaparken bende bebeğimin uyanmaması için emzik veriyorum yada pışpışlıyorum 😀
Mervebatu123 Nur1804 ben de termosun icine biberonu koyuyordum icinde sicak suyla. Bebek uyanana kadar icecegi kivam oluyor.uyaninca Biberona da sadece 4olcek mama koymak kaliyor. Usengeclik seviyem😁