1prens1prenses02 Kızlar gögsüm yara dıye 2 gündür gögüs kalkanı kullanıyorum sanki sütüm azaldı bebegım doymuyor.gögüs kalkanı kullanıp sütü azalan oldumu?
Asliturgut 1prens1prenses02 ben hala kullaniyorum ozellikle emzirirken tek gogusumu digerinden akan süt birikiyor icine… bebeginiz kac aylik