Tecrübeli annelere bir sorum olacak 22 günlük bebeğim var, günde 1,5 saatte bir max 2saatte bir emziriyorum. Bazen bir saat memede kalıyor oynuyor bazen 15dk emiyor. Kilo artışı şuan için iyi. Çişli kakalı bez sayısı da iyi. Benim size sormak istediğim konu bebeğim sürekli meme istiyor ve emerken meme ucunu çekiştirip kıpkırmızı oluyor bir şeylere sinirleniyor gibi. Uyuyakaldığında meme ucumu sıkıyorum süt damlıyor. Sütüm yetmiyor mu mama da mı vermeliyim diye düşünmeye başladım, yetemiyor gibi hissetmeye başladım bu beni çok üzüyor. Sizce bebeğim aç kaldığı için mi devamlı meme istiyor?