hayal24 merhaba, bizde 1.5 aydır forbiome minies probiyotik kullanıyoruz, doktorumuz tavsiyesi ile, alerji durumu bizdede var neyden kaynaklandığını bulmak adına ilk olarak süt ve süt ürünlerini kesti doktorumuz bu şekilde ilerliyoruz, ama inanılmaz bağırsakları gurul gurul rahatlayamıyor, Pişik de var, kafada Konak olmayan bebek 3 aylıkken Konak oldu oda alerji den olabiliyormuş, bende yediklerimi tek tek yazıyorum, inanın geçmesi için elimden geleni yapıyorum, mukus bizde devam ediyor iğne ucu kadar kan oluyor malesef hala geçmedi acaba süt ve süt ürünleri dışında başka şeye mi alerjisi var diye düşünüyorum bilemiyorum gerçekten