Kızlar bebeğim 5 aylık doğduğundan beri kuruluk problemi yaşıyorduk sonradan egzamaya çevirdi ve ne denediysek fayda etmedi bunların içinde en çok övülen mustelanın stelatopia serisi de dahil sadece kortizonlu kremler işe yarıyordu onları da en fazla 2-3 gün kullanabiliyoruz ve kortizon bir yer yaparken bir yeri kesinlikle zarar veriyor bence son çare doktorumuz “babe pediatric emolient krem” önerdi ve gerçekten çok şükür çok iyi geldi benim gibi bu derde derman arayan biri olursa diye yazmak istedim