Lazer epilasyon yaptırırken hamile olduğumu öğrendim. 10 ay dondurdular kaydı mi şimdi aradım. Emzirme döneminde sorumluluk alamayiz doğru bulmuyoruz lazer epilasyonu falan gibi zirvaladilar. Tam 10 ayi 1 gün geçince aradım zaten zamanınız da dolar o zamana kaydınız silinir diye söylediler. Dondursanizda ödeme yapmanız gerekiyor demeyi biliyorlar böyle saçmalık duymadım.