Merhabalar kızım 4 ay 15 günlük doğduğu haftadan beri tek gözü sürekli çapaklanıyor. Aylardır özel , devlet her doktora götürdük. Damla veriyor ve gözyaşı kanal tıkanıklığı olabileceğini söyleyip damla verip gönderiyorlar. Çayla sildim olmadı, sütümle sildim olmadı. Doktorun söylediği gibi masaj yapıyorum bu seferde gözü kızarıyor tahriş oluyor. Aynı şeyi yaşayan varmı acaba? Önereceğiniz başka yöntem?