Aysdz Merhaba kızlar lcw den uyku tulumu a aldım ve internette 1.6 tog degerini göre kullandım dün ama bebeğimin üşüdügünü hissettim gögsünden ve ensesinde kontrol ettim soguktu kullananlar varmı nasıl kullanıyorsunuz
Alyatrd Aysdz zıbın üzerine ince bi alt üst pijama giydirin öyle bi deneyin bence . Kaç derece oluyor odası
Edaferhat Evınızın ısısı nasıl geceleri cok soguk oluyor ben 2,5 kullanıyorum sıcacık bebegım petegımızde yanmasına ragmen terlemiyor bıle gecelerı cok soguk
Aysdz Edaferhat geceleri 20 22 derece arası bu dereceye göre tek zıbınla yatması gerek yazıyor ama üşüyor gibi geliyor bana gögsü soguktu cünkü