Burcuburcuylz Sezaryandan sonra kalçam çok kötü ve yürürken çok zorlanıyorum yürüyemiyorum daha doğrusu böyle durum yaşayan var mı ne zaman geçer
Cagla1903 Burcuburcuylz Benim de belim ağrıyor bacaklarım birde kalcama Vuruyor bacaklarıma Vuruyor ağrısı ☹☹
Honeymom Burcuburcuylz bendede olmuştu hatta kaburğalarimda için boş gıbı agrimisti accayip ağrıydi bir ay sonra geçmişti
Cagla1903 Burcuburcuylz oo Sizin daha çok erken yeni dogum yapmışsınız 40 iniz bile çıkmamış benim 4 ay oldu ☹
Yasoo96 Burcuburcuylz evet. Ben spinal olmustum oyuzden oldugunu dusunuyorum o agrinin. Kas agrisi degil de ustune bastikca olan bi agri. Spinalin ignesini yaparken yanlis yere yaptiklari icin agriyan bacagim atmisti. Oyuzden sinire bagli bi agri gibi geldi bana.