Cuma günü 29 Ekim ve tatilim diye. Kızım(15aylık),eşim ben üsküdar tarafına geçeceğiz. Eski iş yerindrn de arkadaşlarımızla görüşürüz diyoruz. Önerebileceğiniz güzel bir yemek yeme yeri var mı? Sonrasında tatlı yiyebileceğimiz bir cafe? Ay şurasına bayılıyorum şu yemeği çok güzel dediklerinizi postun altına iletirseniz sevinirimm. Ben toplantıya kaçar😘😘😘