Merhaba anneler . Kızım 17 aylık bot alacağım ona hem içi kürklü gibi olanlardan almak istiyorum hem de H&M de lastik bot gördüm tam yağmurda ya da ıslaklıkta giyilecek (karadenizde oturuyoruz iki güne bi yağmurlu su an) ondan da almak istiyorum ama sanırım hm deki ortopedik değil. Ortopedik olmaması ayak gelişimi için sanırım henüz iyi değil. Siz ne aldınız ,nerden aldınız? Bana da bi fikir verseniz keşke