serebro doktorculuk oynayarak korkmayı aşabilir. Bebekleri anlarım ama çocukları aileler korkutuyor,iğne yapar abla sana diyerek doktordan hemşireden,seni polise veririm diyerek en öok güvenmesi gerek emniyete teşkilatına ait herkes korkutarak büyütülüyor çocuklar. Nerde yanlış yapıyorum diye kendimizi eleştirmemiz gerek biraz