bidibidibidi Amin teşekkür ederim hepimizin inşalla 🤗. Korkmayın ikincide daha cesaretli oluyorsunuz benim ilk doğumum suni sancıyla başlatıldı o yüzden zordu çığlık kıyamet. İkincisi kendi sancımla oldu sabrettim çok sıkıntı yaşamadım. İçimden sürekli bildiğim sureleri okudum dua ettim. Sümmes sebila yessarahu dedim sürekli. Allah kolaylık versin sağlıkla alın yavrunuzu kucağınıza. Düşünüp hiç strese girmeyin