Kızlar dün sünnet oldu oğlum evde yaptırdık doktora dünden beri ıslak mendile krem zeytinyağı ve bi damla var onu damlatıp pansuman yapıyoruz yani oraya koyuyoruz doktor söyledi ıslak kedilik suyunu sıkıp yapıyoruz doktor da söyledi en yapışmayan bu dedi dün gece yapıştı yağ falan sürdüm zeytinyağı zor çıkardım yani yapışırmış ama acıdan ağlıyor yavrum şimdi de yapışmış biraz ne sürsem kolay çıkar ki ya yarından sonra bu şekilde yapmayın sadece bez bağla dedi ama oda yapışmaz mi bi fikri olan varmı acaba