berkusbalii Merhabalar. Öğrenciyken iş bankasindan bı hesap açmıştımm. Bursum ve ailemin para yollaması için. 5 6 sene oldu kullanmıyorum. Kapattirmadim da. Kullanılmayan kart için herhangi bi ucret alıyorlar mı acaba bilgisi olan var mı ?
Hafsanisa berkusbalii Siz kapattirmasaniz da bir müddet snra kapanıyor zaten. Benmki kapanmıştı kullanmadığım icin.
berkusbalii Hafsanisa e devletten hangi bankalarda hesabım var diye baktığımda gözüküyor ama 5 6 senedir kullanmadığım halde
Cirkin berkusbalii merhaba eğer kartınız sadece hesap kartı ise ücreti olmaz. Hesabınızı da siz gidip kapatın demediğiniz sürece kapanmaz. Belki hesabınızda kuruş dahi olsa para kalmıştır onu size verip öyle de kapatıyorlar.
berkusbalii Cirkin teşekkürler. Hesap kartıydi. Kapatmasam bı sıkıntı olur mu peki ? Ya da telefon ederekte kapatabilir miyim acaba ?
Cirkin berkusbalii yok telefonla kapatmazlar. Şubeye gitmeniz gerekir. Kapatmasanız da size bir sorunu olmaz ama O banka hesap işletim ücreti alıyor mu bilmiyorum; eğer alıyorsa ve yarın bi gün o hesabınıza para yatacak olursa o hesap işletim ücretini tahsil ederler.
Dryclk Eğer hesabınızda bakiye yoksa telefonlasa kapatabiliyorlar ama beş kuruş bile olsa şubeden kapatmanız gerekicek aramakta fayda var ☺️
berkusbalii Cirkin bende o yüzden tedirgin oldum. Netten araştırdığımda alıyordu hesap işletim ücreti bikac sene önce 3 TL gibi. Arayıp öğreneyim en iyisi çok teşekkür ederim