_Nehirim_ benimki de anne sütü, beni emmiyor, ben sağıyorum öyle veriyorum sütümü. Bende 120 falan verip 4 saat bekletmek istiyorum aslında ama tek sefer de fazla içtiği için kusuyor, şuan 60 veriyorum onu da kusuyor gerçi de. Sanırım en zorlandığım kısım süt kısmı, birde şu sıralar inanılmaz huysuz