İki gün yattık hastanede dün çıktık daha bronşit olduk 5ay16 günlük grip nezle yüzünden olmuş akciğerlere inmiş virüs ve bronşite çevirmiş klamer şurup ve ventolin cortair hava şeklinde tedavi edildi damar yolu acilamadi kilolu damarları görünmüyor diye şuan ateşi var hâlbuki ateş çıkmasını halletmiş tık bugün yine çıktı tekrar gidicez evde hastane de olduğu gibi tedavi olmuyor buhar makinesi aldiktama illa bir ihmal oluyor balgam kusuyor kusarken tıkanıyor çok korkuyorum