Merhaba hanımlar bu postu açmamın sebebi ben de yeme bozukluğu vardi yani şöyle ki yemek yesem dahi kendimi aç hissediyordum sürekli bu duruma bağlı ise kilo artışım oluyordu ve artık bunda bi tuhaflıgin oldugunu anladim çünkü ben yemek istemiyorum tok oldugumu biliyordum ama kendimi aç hissediyordum doktora gittim ve kan degerlerimin cok dusuk oldugunu ayrıca insulin direncimin ise yuksek çıktığını doktorum söyledi ve ani kilo artisiminda buna bagli oldugunu söyledi ve vitamin,iğneler verdi bana 1 haftadir kullaniyorum ve yemek görünce midem bulanıyor doydugumu anliyorum ve fazlasına midem musade etmiyor demem o ki sizlerde de bu tarz durumlar varsa muhakkak doktorunuza danışın kan degerlerinize baktırın muhakkak naçizane tavsiyem olur sevgiler 🌺