Ndmdmr bizde öyleydik 1 ay belkide daha fazla çektik bu acıyı normalde ben atak falan inanmam öyle şeylere ama gerçekten 8 ay 9 ay çocuklara bişey oluyo yani ben öyle çok ağladığı geceleri mecbur uyandırıyodum carpol sonra uykuya devam iyi geliyo bazen iyi gelmiyodu yani geçiçek kendinizi öyle teselli edin başka çare yok 9 buçuk aylık şimdi daha iyiyiz