Arendenizinannesi Arkadaslar 46 gunluk bebegım derin uykuya dalamıyor. Emziriyorum uykuya dalıyor yerine koydugum gibi uyanıyor aglıyor. Siz de aynı durumu yasıyor musunuz? Cok yoruldum bu durumdan. Ne yapmalıyım sizce önerileriniz neler?
Cicek_Gokce46 Arendenizinannesi karnının tamamen doydugundan emin olun o yuzden uyanıyor olabilir gazı varsa ondan uyanıyor olabilir ayaklarını sıcak tutun bebişin inşallah güzel Bi uykuya dalar
BzeynepC Arendenizinannesi ac degilse cok buyuk ihtimal gazdir. Biz cikariyor saniyoruz ama oyle olmuyor. Surekli emdikleri icin bagirsaklar yeni alistigindn dolayi gaz birikiyor. Bagirarak kalkiyorsa dalamiyorsa gazdir. Beldem asasinn sicak suya daldirabilirsiniz. Masajlar yapin. Bacaklarino.karnina dogru ittirebilirsiniz. Benim kizim asiri gazli ve kolikti. Cok gaz damlasi denedim. Kimyon biz de ise yaramisti. Kendiniz de dikkat edin.
PurpleTail Arendenizinannesi kolik müziği dinletin Buzuki Orhan açın, benim oğlum da 48 günilük 3 dakikada uykuya dalıyor
Nilya88 Arendenizinannesi eczanede anason rezene karışımı var onu alabilirsiniz uykuyu bazen kaybediyorlar 10 dk uyuyp uyanuyordu benim oğlumda ama bazı günler oluyor bazı günler de hiç uyanmiyo banyo yaptırın karnını doyurun anason verin bı de sıcak tutun bebisi
Arendenizinannesi Cicek_Gokce46 emiyor saatlerce mememde emiyor doymama ıhtımalı sizce olabılır mı? Gazını da artık kendi cıkarıyor ama emzırırken arada aglıyor gazdan mıdır sizce?
Arendenizinannesi BzeynepC dedıgınız gibi sürekli emiyor ve gazdan olabılır. Her ne kadar gaz cıkarıyo desekte gaz olma ıhtımalı yuksek