Bebeğimin kalbi çok hızlı atıyormuş dün gece çok kritikti durumu kalbinin hızını ilaçla düşürmüşler normale dönmüş. Solunum cihazında 72 saat kritikmiş böyle devam ederse solunum cihazını çıkaracaklar düzelmeye gidecekmiş. Ritim bozukluğu varmış beyne böbreklere iyi kan pompalamıyormuş😭 Allah rızasıniçin oğluma dua edin nolur düzelsin. Başına böyle birşey gelen oldu mu bebeğine sağ sağlim kavuşan? Dünden beri yaşamak istemiyorum heryerini delmişler yavrumun ben ne biçim anneyim.. Yalvarıyorum bize dua edin oğlum iyileşsin nolur