Adaababy amin canım. Ben de hamileliğim de bile organik beslenmeye çalıştım, şimdi de elimden geldiğince öyle yapmaya gayret ediyorum. Yeter ki sağlıklı güçlü kuvvetli olsun diye. Tabi biz elimizden gelenin en iyisini yapmaya gayret ediyoruz ama bir de Allahın takdiri var. Allah en hayırlısını yaşatsın hepimize. Senin adına üzüldüm, ben de gurbetteyim. Eşimin memleketindeyim. Rabbim şifa versin bebeğine. Çok geçmiş olsun canım. Hiçbir hastalık kolay değil ne yazık ki😔