Kızlar 4aylık bebeğim var. Korunmadığımız da oldu. Dün de şans eseri 4.ay asımızı olurken benden kan testı alalım dedı hemsıre verdım. Değerim 2.8cıkmıs doktorda normalde negatf ama artacak mı bır bakalım bıkac gun sonra dedi. Şüphe ettim çünkü ben 5.8ile Hamile kalmıstım. Benim gbi değeri çıkan oldumu