Linaguven Merhaba bir sonraki ay 18 aylık olacağız kaç adet asi vuruluyor ve tahlil v.s kontrol yaptırılması gerekiyormu ve beni neler bekliyor yazarsanız memnun olurum…
Kizimmmmm Linaguven bugün olduk aşılarımızı. 2 bacaktan bir 1 ağızdan. Herhangi bir tahlil istemedi doktor.
minikoalam Kizimmmmm ne aşısı acaba bunlar bizimde kontrol var ama aşı iste söylesem aklinda kalmaz bile dedi saglik ocagi :)
minikoalam Kizimmmmm agızdan olanida cok merak ettim rota gibi biseymi acaba biz rota da olmadik çünkü
Mom544154 minikoalam rota ilk aylarda yapılıyor özel aşı o. Bu yapılanlar aklımda değil ama farklı aşılar
Kizimmmmm minikoalam evet rota da ağızdan yapılıyor. Onu 3. ve 5. ayda yaptırmıştık. Hemşire ateş yapmaz dedi ama bakalım. Zaten daha önce olduğu aşıların devamı.