Minikprenses_1 Mamaqueen 18aylikken bırakmıştım değerleri iyi diyesimdi 23aylik dvit eksikliği çıktı tekrar başladım
Cheddar Minikprenses_1 Bizim iki yaşta normal değerde çıktı. Aslında o yüzden tahlilsiz başlayıp bırakmamak lazım
ozlmksknn Mamaqueen noo hiçbirşey kullanmıyoruz bayadıır kontrollere görüşüyorum gerek duymadı doktorumuz