Ataselim Anneler 3 numara kullanıyorum. Midi yazıyor pakette. Bazı paketlerde de Midi plus yazıyor. Aralarindaki fark nedir anlayamadım
Cebos Ataselim sıvıyı emme potansiyeli mikro emici tanecikler plusta dağa fazlaymış.. bezin boyutu ayni sadece emme gücü fazlaymış arayıp sormuştum temsilcisine
anneyimm82 Cebos ne kadar saçma o zaman herkes midi plus alır midi satılmaz. Ben de büyüklük açısından sanmıştım. Midi boyunu aldım hepsini keşke aynı kalitede üretseler
Cebos anneyimm82 valla içeriğini çok bilmediğimiz için alıyoruz işte ben sorduğumda bana temsilcisi öyle dedi … midi plusta da şöyle durum var ama emici tanecikleri çok fazla olduğu için yüzeyden bebrgin tenine geçebiliyor