Pembemantoluleyla ben tanımıyordum. Bu postta baktım haberlere. Kızın kocasından şiddet gördüğünü ailesi biliyor. Ve sonunda da böyle birşey oluyor. Ben bu kızın kendini öldürebileceğini düşünmüyorum. 6. Hissim böyle diyor. Elektrk kablosuyla gaz borusuna asılı halde bulunmuş. Eşi ve ailesi cenazeye bile katılmamış. Allah onlarıda bildiği gibi yapsın. Rabbim mekanını cennet etsin. Eğer suçlu varsa da inşallah ortaya çıkar.