Nergis24 bende keratin bakımı yaptırdım doğumdan hemen sonra. Saçım cok kabarırdı duştan sonra dışarı cıkıcaksam planım varsa geceden dus alırdım anca inerdi. Simdiye kadar yaptırmadıgıma pişman oldum. Tabi ogx keratin şampuanınıda kullanıyordum onunda çok etkisi oldu yıka kurut fönlü gibi 👍👍👍