3380 doğdu kızım 5haftalıkken 4400 olmuştu başta hiç kilo kaybı da yaşamadık sütüm deli gibi geliyordu sürekli sağıp stok yaptım şuan kızım 10 haftalık ve 4850 olmuş doktor kontrolün de hiç bir şeyi yok gazlı bir bebek değil ağlamıyor huysuzluğu yok hatta gece 12 de yatıp sabah 8 de kalkacak kadar çok uyuyor gündüz uykuları 3 4 saat arası da değişiyor sütüm de azalmalar var eskisi gibi değil bunun farkındayım ama doyduğunu da düşünüyorum çünkü aç olsa hayatta durmaz kilo alımı az olduğu için doktor mama takviyesine başla dedi bilemedim karar veremedim ne yapmalıyım bilmiyorum mama verip memeden bıraktırmak istemiyorum diyorum ki sütlerimi versem dolapta ki 1 hafta denesem sonra eğer hala kilo almıyorsa mamaya başlasam ne yapmalıyım ne olur yardım edin ?