Ega evet geçen gün yaptırdık hatta folik asit yüksek cıktı sebebini bilmiyoruz tekrarnyaptiracagiz. Ama kan aldırırken biz çok zorlandık maalesef işinin ehli olmayan, çocukla nasıl muhattap olunacağını bilmeyen insan diyemeyeceğim kendilerine denk geldik yavrumu çok ağlattılar