Antlbulut Selam kızlar semear testinde l-sil dye bşy çıktı kolposkopi yapılması gerekiyor özelde 500 TL devlette 2 ay sonra randevu. Ne yapmalıyım bilmiyorum 🤷♀️
Gokturkum Antlbulut enfeksiyona bağlı olarak da low-sil çıkabilir HPV virüsü varsa da çıkabilir yaşınız kaç acaba 30 üzeri ise HPV testi yaptırın.
DamlaKck Antlbulut Benim de doğum sonrası yapılan smear testimde sıkıntılı bulgular vardı. Özelden 480 lira fiyat aldım, devlet 11 Haziran’a gün verdi. Devletteki randevuyu almış bulundum bir kere, o tarihi bekliyorum.
Seyhans Antlbulut erteleme yaptır gitsin Allah korusun bişey çıkarsa 2ay zaman kaybı şimdiden geçmiş olsun
Gokturkum Antlbulut bana kalırsa devlette yaptırın kolposkopiyi zaten çok kısa ve acısız bir işlem 2 ay uzun bir süre değil genital bölgede siğiller var mı
Gokturkum Antlbulut o zaman HPV olmayabilir muhtemelen enfeksiyona bağlı çıkmıştır bence devlet hastanesinde yaptırın
Idilcan16 Hpv nin turleri vardir belirti olarak sadece siğil dusunmeyin zor bi islem değil ben yaptirdim sadece kendinizi kasmayin yapilirken ayrica sadece yapildigi gun adet ağrisi gibi hafif bir agri oluyor mutlaka yaptirin