Canım bir kere mama vermeye başladınmı bence meme reddi kaçınılmaz. Bende ilk zamanlar meme-mama şeklinde ilerliyordum çok korkuyordum aç kalıyordur diye sonra farkettim ki bebeğim emmek değil biberonda ki gibi içmek istiyor. İşte o dakikada bıraktım mama vermeyi başta 1 hafta zorlandık ama şuan mama vermiyorum(ki benim için hayaldi bu) ve bebeğimin kilo alımı çok şükür çok iyi