Arkadaslar 19 ayligiz.
Emzigi birakmak istiyoruz
Sadexe uykuda ihtiyac duyuyoruz normalde.
Deneyimlerinizi ogrenebilir miyim.
Dun oglen uykuya bir turlu dalmadi. 40 dakika konustu yataginda.
Sonra 30 dakika gene koydum yataga genr uykuya dalmadi.
Sizce bir gecis donemimi ?
Alisacak mi?
Yoksa oglr uykularimiz yalan mi oldu artik emziksiz.