Palette deluxe ile sacınızı acın once kızıllı olacaktır muhtemelen.Sonrasında mumkunse bir gun sonra palette 7.1 kullu kumralla dıp boyası yapın.Ama orta sıkııktakı tarakla asagıya dogru tarayın.Ben öyle yapıyorum yıllardır.Arkadaslarımda cok begenır ve onlrın saclarını da yapsrım.