Kizlar selam 🙋 sizden bir konuda fikirlerinizi rica edecektim 🥰 bebeğim 3 aylikken calismaya başlayacağım başka alternatifim de yok maalesef.Bu surevte biberon olarak Philips avent almayı düşünüyorum hangisini almalıyım nasıl bir şey almalıyım ? Farklı biberon önerilerine de açığım .Bir diğer sorum da yavaş yavaa alıştırma olsun doye şimdiden vermeyi düşünüyorum günde 1 kez falan bu şekilde.Meme reddi yaşamayız umarım alternatif yöntem için önerilere de açığız ,bebeği bu aylarda olup işe başlayanlar neler yaptı acaba ?