Benim bebeğim 8 gündür kakasını yapmıyordu bugün yaptı. fakat kendini rahatsız etmiyordu. 2 aylık . doktorumuz sadece anne sütü ile beslendiği için yağlı olduğu için 10 güne kadar normal dedi. Yaptıktan sonra cıvık ve sertlik durumuna bakın dediler cıvıksa sorun yok sertse kabız olabilir sizde takip edin