Herkese merhaba 👋🏻 Bebeğimle dışarı çıktığımda aşırı yoruluyorum. Asla bebek arabasında durmuyor anne kucağında taşıyoruz… e bir yere oturduğumuzda da sürekli bağırıyor, çağırıyor. Eline oyuncak verip oyalamaya çalışıyoruz yere atıyor. Mesela tam da şu an hava çok güzel, eşimin mağazası olduğu için işi serbest. Öteledi işlerini geldi aldı bizi dışarı çıktık. Arkadaşların yerine gittik herkes çabaladı oyalamak için… yok durmuyor sürekli bağırıyor. Şimdi de arabada emzirdim uyuttum. Bebek arabasına koyduğum an uyanacağı için arabada öyle kös kös oturuyorum kucağımda uyutuyorum. Ne yapayım hiç bilmiyorum… Bebeğimle sosyalleşemiyorum biraz manevi olarak bu durumdan yoruldum hep evde kalmak istiyorum… var mı bu durumu yaşayan bir çözüm bulan. Teşekkürler… not: 10 aylık