Kızım 3 aylık doğduğundan beri gaz problemi var damlalar bir işe yaramıyor. Birkaç kere korka korka rezene verdim iyi geldi gibi ama neticede verilmemeli. Bağırsaklarından sürekli sesler çıkıyor uyuyamıyor çocuk çok üzülüyorum. Bu ara kakasını da zor yapıyor nr yapacağımı şaşırdım artık. Kendim rezene içiyorum kimyonlu hiçbir halta yaramıyor. Kendimi geçtim çocuk uyuyamıyor uyuyor uyanıyor gazdan bacakları hep havada. Daha ne yapılır ?? Elimle karnına masaj yapıyorum sıcak su falan koydum ama… 😔😒