Herkese selam bebeğim 4 ay 7 günlük doğduğundan beri tek meme emziriyorum 1 mayıs da işe başladım haliyle emzirme sıklığım azaldı ama 2 gündür sütüm bir anda bitti denecek kadar azaldı bir öğün bile yetmiyor bebeğime ramazan dolasıyla işte çok su da içemiyorum bugün itibariyle biraz daha dikkat etmeye başladım su içmeye felan komposto yaptırdım anneme badem felan yiyorum tekrar çoğalır mı sütüm acaba ya çok üzülüyorum 😥😥