_Nehirim_ Burda okudum hep kabızlık kakada siyah olma diye yaşayan varmış yan etkisi vs oldumu bebelerde ben sordum bugün olabilir dedi ben başka damlaya geç diye beklerken dedi ki eger öyle olursa 1 gün kullan 1 gün kullanma dedi bilemedim yAni 🤷🏼♀️
Cheddar _Nehirim_ genelinde kaka siyah olur her kullanan insan için geçerli. İçinde paraben, katkı maddesi olduğu için önerilmiyor sağlık ocağın verdiği takviye. Ocean, ferrum, bestiron gibi takviyeler iyi
Bilgemayse _Nehirim_ bize de yaramadı hem çok kabız oldu hem siyah. Paraben filan içerdiği için eczacımiz da önermedi 🤷🏻♀️Sidefer kullanıyoruz memnunuz🥰👍🏻
Fenty Cheddar Paraben idrarla atılıyor şok bir şekilde gittiğim doktor istersen kullanabilirsin tercihine kalmış demişti.
Moonlightttt Benim bebeğimin ishal problemi var. İshal yapabilir dedi ben de para ile ferrum aldım bugün ilk kez damlartim
belginsancar Bizde tam tersi ishal gibi oldu hatta bağırsaklardaki gaz problemini rahatlatıyor gibi ama sağlık ocağının verdiğini kullandırmadı doktorumuz. Başka bir markanınkini kullanıyoruz.
Moonlightttt Yanetkiler bebeğe göre değişir, hiç olmayada bilir. Ferrum kullanan var mı aramizda ? Kilo başı 1bucuk damla dedi hemşire prospektuste kiloya 1 damla yazıyor. Eczacı çok olur abi 2 3 damla yeter demiş🙄😅
mrvrknn Moonlightttt bize sağlık ocağı ferrum yazmıştı doktorumuza sorduğumda o da ben de onu yazıyorum kullanabilirsiniz dedi ve ikisi de kilo başı 1 damla dedi
Selin27 Bize de sağlıkocğı vegaferon verdi ishal yaptı doktorumuz ferrum yazdı 2 gündür kullanıyoruz bakalım