Merhabalar 👋🏻 Oğlum 20aylık ,yaklaşık 1,5 Aydır çok düzenli uyku uyurken, geceleri mutlaka uyanıp anne ya da baba diye sesleniyor. Tekrar gidip pispis yapıp uyutuyoruz. Rutinimizde herhangi bir değişiklik olmadığı halde böyle uyanmaya başladı. Uyandığında oyuncaklarını ya da en son okuduğumuz kitabınının içinde ne görduyse onu sayıklıyor. Sese de çok duyarlı olmaya başladı. Böyle bir dönemden gecmemiz normal mi? Bunları yaşayanınız var mı? 2 yas sendromuyla mı alakalı acaba?